یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

برترین‌های PAP و SAP در سال 89 توسط رگولاتوری مشخص شدند

اصغريان

سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۷:۰۰


سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی (رگولاتوری) با انتخاب برترین های PAP و SAP در سال 89 اسامی آنها را در روز ارتباطات معرفی خواهد کرد.<BR>

وایمکس نیوز -  اصغریان، مدیرکل دفتر نظارت بر سرویس های فناوری اطلاعات با بیان اینکه برترین های سال 89 در حوزه اپراتورهای PAP و SAP به زودی در اولین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات به عموم مردم معرفی خواهند شد، گفت: با طرح ایده انتخاب و معرفی برترین اپراتورها از سوی معاون وزیر و رییس سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی، برنامه ریزی های لازم برای اجرایی نمودن این طرح در سال گذشته انجام شد.

وی افزود: پس از طراحی الگوی ارزیابی دارندگان پروانه سرویس های فناوری اطلاعات برگرفته از مدل های تعالی سازمانی (EFQM) و جایزه ملی کیفیت ایران (INQA) دوره های آموزشی برای اپراتورها، تربیت و انتخاب ارزیابان و تشکیل تیم های ارزیابی محقق شد که با بازدید از شرکت ها، امتیاز اپراتورها بر اساس منطق رادار تعیین و برترین های سال 89 در حوزه شرکت های PAP و SAP مشخص شدند.

مدیرکل دفتر نظارت بر سرویس های فناوری اطلاعات گفت: بدون شک با استقرار و تداوم سیاست های تشویقی که با تفکر و درایت تدوین شده باشد شاهد تامین نظرات مردم، اپراتورها و دولت خواهیم بود.

وی در ادامه بیان کرد: این روش علاوه بر تمامی مزایایی که دارد امکان مقایسه با بهترین ها را برای اپراتورها و امکان انتخاب از بین برترین ها را برای مردم فراهم می آورد. عملاً هر اپراتور و هر کاربر خود به عنوان یک ناظر در زنجیره تأمین - مصرف ایفای نقش می کنند.

اصغریان، توسعه هدفمند سرویس ها، افزایش مبادلات الکترونیکی، افزایش درآمد سرانه، تحقق عدالت اجتماعی، کاهش قیمت سرویس ها، و ارتقاء جایگاه کشور جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک الگو در مجامع بین المللی را از دیگر مزایای انتخاب اپراتورهای برتر در حوزه سرویس های فناوری اطلاعات بر شمرد.

وی گفت: از سال آینده زمینه های لازم برای حضور سایر دارندگان پروانه نظیر دارندگان پروانه های ISDP و WiMAX و شرکت مخابرات ایران نیز فراهم خواهد شد.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو